Home

Tja hoe ga ik beginnen, natuurlijk vindt ik Cyntha een geweldig persoon. Hoe kan ik anders dan dat vertellen aangezien ik de geluksvogel ben die haar mijn dochter mag noemen

Cyntha was als klein meisje al een kind waarvan iedere ouder er tien kan hebben zonder gillend gek te worden, Natuurlijk heeft zij ook haar mankementjes gehad het bekende dramgebeuren en kijken hoe ver kan ik gaan voordat mijn moeder in staat is mij achter het behang te plakken. Maar vooral was Cyntha als kleine meid een lief aandoenlijk leergierig kind met een zeer grote verbeeldingskracht en een dromer Men dacht vaak ach die Cyntha terwijl ik al snel het idee had ach laat Cyntha maar schuiven die red het wel!

Tot op de dag van vandaag zie ik Cyntha als een bijzonder kind ( jaja welke moeder vindt dat niet ) Die zich ontwikkelt heeft tot een mooi mens, goed weet wat ze wil en wat niet, met beide benen op de grond staat maar gelukkig ook nog dat dromerige heeft gehouden, Veelal last minute haar zaakjes regelt zo dus ook de vraag joh mam ik heb een verslag over mijzelf nodig wil jij dat voor me schrijven, Maar uiteindelijk haar doelen bereikt en ach de meeste ingenieuze ideeën komt voort uit een soort van Chaos. 

 Kortom ik zie Cyntha als mijn meisje die is uitgegroeid tot een bijzondere jonge vrouw een kind waar ik ontzettend trots op ben !!

 Liefs, Mama

Leave a Reply

